I. Μακροπρόθεσμα μέτρα


Αποτελεί κοινή πεποίθηση ότι το συγκεκριμένο πρόβλημα είναι και πρόβλημα νοοτροπίας ως προς τη χρήση του αυτοκινήτου. Πρόθεσή μας,  με την παρούσα πρόταση και με τη λήψη κάποιων ριζικών μέτρων, είναι και το να συμβάλουμε ώστε να πραγματοποιηθεί η επιθυμούμενη αλλαγή νοοτροπίας των δημοτών. Η πρόληψη και η αλλαγή νοοτροπίας (ανεξαρτήτως ηλικιών) είναι σημαντικοί παράγοντες που επιβάλλεται να ληφθούν υπόψη. Στον αντίποδα, τα κατασταλτικά μέτρα, η επιβολή υπέρογκων προστίμων και η διαρκής και αυστηρή αστυνόμευση πρέπει να αποτελούν τις ύστατες λύσεις.

Στο πλαίσιο της αναθεώρησης του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου Βόλου που βρίσκεται σε εξέλιξη, και των αναθεωρήσεων και των ΣΧΟΟΑΠ που θα ακολουθήσουν για τους άλλους οικισμούς, επιβάλλεται να φροντίσουμε ώστε να ενσωματωθούν μακροπρόθεσμες ρυθμίσεις και προτάσεις, που να υπηρετούν   το στόχο της πράσινης τεχνόπολης, δηλαδή: αποθάρρυνση κυκλοφορίας ΙΧ στον κεντρικό ιστό της πόλης και των οικισμών και διευκόλυνση της πρόσβασης σε πεζούς, αναπήρους, ποδήλατα,  ΜΜΜ και ΤΑΧΙ.

Advertisements

3 responses to “I. Μακροπρόθεσμα μέτρα

  1. Διευκόλυνση της πρόσβασης σε ταξί;;; Έχετε δει τι πόσο δραματικά επιβαρύνουν κυκλοφοριακό και ρύπανση τα ταξί στην Αθήνα;

  2. Συμφωνώ και επαυξάνω. Προτείνω τη χρήση του κέντρου από ΙΧ μόνο από μόνιμους κατοίκους και καταστηματάρχες με την έκδοση της ανάλογης κάρτας. Οι υπόλοιποι θα πρέπει να κινούνται εκ’ περιτροπής (μονά-ζυγά) σε δύο κάθετους και σε δύο παράλληλους άξονες μόνο για να εξασφαλίζεται η διέλευση.

  3. Είναι πραγματικά κοινή πεποίθηση. Μου δίνεται όμως η εντύπωση ότι προσπαθούμε να ανακαλύψουμε ξανά το τροχό. Άποψή μου είναι ότι δεν χρειάζεται νέο μοντέλο αλλά προσαρμογή των υπαρχόντων, εντός – εκτός χώρας, με τη δέουσα επιστημονική υποστήριξη. Το πρόβλημα όπως σε όλα τα ζητήματα βρίσκεται στην εφαρμογή. Δηλαδή κανείς δεν σπάει αυγά, και κατ΄αυτό το τρόπο ή δραπετεύει ή παραμένει φυλακισμένη η λεγόμενη αξιοποίηση. Άρα δεν έρχεται αποτέλεσμα. Άρα εκ των πραγμάτων δεν θα γίνονται λάθη, δεν θα καταγράφονται αδυναμίες, δεν θα σχηματίζεται αυτό το σπουδαίο κεφάλαιο, ας πούμε το κεφάλαιο της διαχείρισης των λαθών. Το θέμα των μακροπρόθεσμων μέτρων σε ότι αφορά τη χρήση των μέσων κυκλοφορίας γενικότερα, μάλλον χρειάζεται και επεξεργασία από ειδικούς στη διοίκηση και οργάνωση αλλά και στη διαχείριση αντιδράσεων, σε ότι αφορά τη διάσταση επεξεργασίας πιθανών προβλέψεων. Και το σημαντικότερο ποιά είναι τα προτεινόμενα μέτρα πάνω στα οποία θα μπορεί κάποιος να τοποθετείται με συγκεκριμένες προτάσεις σε ότι αφορά τη διαβούλευση.

    Με τιμή

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s