III. Είκοσι (20) άμεσα μέτρα


Όλες οι προτάσεις που αναφέρθηκαν καθώς και άλλες πέραν αυτών, θα πρέπει να μελετηθούν στο πλαίσιο μιας γενικής μελέτης οργάνωσης της κυκλοφορίας και της στάθμευσης για το σύνολο των οικισμών του Δήμου Βόλου. Η αναθεώρηση του ΓΠΣ Βόλου είναι μια ευκαιρία για έναν μακροπρόθεσμο κυκλοφοριακό σχεδιασμό.

Είναι χαρακτηριστικό ότι η τελευταία Γενική Μελέτη Μεταφορών και Κυκλοφορίας της πόλης του Βόλου (Γ.Μ.Μ.Κ), ανατέθηκε το 1995 από το ΥΠΕΧΩΔΕ, ολοκληρώθηκε το 1999 και εγκρίθηκε το Μάρτιο του 2000[1] Είναι προφανές ότι η αξιολόγηση των κυκλοφοριακών παρεμβάσεων που η ανωτέρω Γ.Μ.Μ.Κ. πρότεινε, η καταγραφή των νέων κυκλοφοριακών δεδομένων και η επεξεργασία προτάσεων, μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο με μια επικαιροποίηση της ανωτέρω Μελέτης, στην οποία πρέπει να συμπεριληφθούν όλες οι χωρικές ενότητες του νέου ενιαίου Δήμου Βόλου.

Τα νέα δεδομένα του Δήμου Βόλου και οι συνθήκες που δημιουργεί ο «Καλλικράτης», απαιτούν την οργάνωση και λειτουργία μιας συνεκτικής και αναβαθμισμένης δημοτικής υπηρεσίας, που θα παρεμβαίνει διαρκώς με αξιολογήσεις, διορθωτικές κινήσεις και ρυθμίσεις στο κυκλοφοριακό της πόλης και των οικισμών.

Ωστόσο, επειδή το κυκλοφοριακό πρόβλημα, ειδικά του πολεοδομικού συγκροτήματος Βόλου, δεν επιδέχεται αναβολή, προτείνουμε τα εξής άμεσα μέτρα για τον κεντρικό κατά βάση ιστό της πόλης, τα οποία στοχεύουν αφενός  στην αποθάρρυνση της κυκλοφορίας αυτοκινήτων στο κέντρο της πόλης και αφετέρου, όταν αυτά εισέρχονται, να υπάρχει κατά το δυνατόν συνεχής και διαμπερής κυκλοφορία, ώστε να αποφεύγονται μποτιλιαρίσματα, διπλοπαρκαρίσματα, παράνομη στάθμευση.

Συγκεκριμένα προτείνουμε :


[1] αρ. απόφασης ΔΜΕΟ/ε/ο/411/27.3.2000

 

Advertisements

2 responses to “III. Είκοσι (20) άμεσα μέτρα

  1. Προτείνω ένα επιπλέον (το 21ο) άμεσο μέτρο, την αφαίρεση όλων των παράνομων πινακίδων. Ρίξτε αν θέλετε μια ματιά εδώ http://www.illegalsigns.gov.gr/ για λεπτομέρειες.

  2. Με την μονοδρόμηση της Βάκχου στις Αλυκές για τους θερινούς μήνες, δημιουργείται ένα τεράστιο πρόβλημα συσσώρευσης του κυκλοφοριακού όγκου στους παράλληλους μικρούς και στενούς δρόμους προς την αντίθετη κατεύθυνση για Βόλο (πχ. Ανθεστηρίων), ενώ δεν έχουν φροντίσει για τη διάνοιξη της Ευτέρπης, η οποία θα αποφορτίσει τον κυκλοφοριακό όγκο προς Βόλο. Το αποτέλεσμα είναι τα αυτοκίνητα να διοχετεύονται από αυτούς τους μικρούς παράλληλους δρόμους οι οποίοι είναι χαρακτηρισμένοι πεζόδρομοι, χωρίς ρείθρα και τις πόρτες των σπιτιών να βγαίνουν κατευθείαν στο δρόμο, με συνέπεια τα συχνά ατυχήματα τους καλοκαιρινούς μήνες και είναι ευτύχημα που δεν έχουμε θρηνήσει θύματα μέχρι τώρα, μια και τα παιδιά των γειτονιών παίζουν αμέριμνα στους δρόμους αυτούς .

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

w

Σύνδεση με %s