III.2. Ποδήλατα


Σε απόλυτη συνάφεια με το ανωτέρω μέτρο προτείνεται η καθιέρωση τεσσάρων κεντρικών σημείων στα σημεία εισόδου και εξόδου από το δακτύλιο, στο οποίο θα υπάρχουν ποδήλατα του Δήμου. Τα ποδήλατα θα μπορεί να τα προμηθεύεται ο πολίτης, από σταθερή βάση, αντί μικρού τιμήματος το οποίο θα προορίζεται για τη συντήρηση αυτών. Αυτό προϋποθέτει ότι θα εξασφαλιστούν θέσεις στάθμευσης στα σημεία αυτά.

 

Advertisements

3 responses to “III.2. Ποδήλατα

  1. Μπορούμε να αντλήσουμε παραδείγματα από άλλες ευρωπαϊκές πόλεις. π.χ στη Λυών υπάρχουν πολλά τόσο μικρά όσο και μεγαλύτερα σημεία δανεισμού ποδηλάτων, με βάση τις στάσεις λεωφορείων και τα πάρκινγκ. Με αυτό τον τρόπο μπορεί κάποιος να έρθει από το προάστιο, να παρκάρει ή να κατέβει από το λεωφορείο και να συνεχίσει με το ποδήλατο για μικρότερη διαδρομή.
    Το σύστημα «ενοικίασης» επίσης βασίζεται στη χρήση πιστωτικής κάρτας που δεσμεύει ένα ποσό όταν παίρνεις το ποδήλατο και το αποδεσμεύει όταν το αφήνεις. Τα μηχανήματα αυτά λειτουργούν με φωτοβολταϊκά

  2. ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΣ

    ΣΩΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΠΕΡΝΑ ΤΟ 1,50 €

  3. Προτείνω τα σημεία αυτά να μην είναι στα όρια του δακτυλίου διότι όλοι θα προσπαθούν να πλησιάσουν ως εκεί με το ΙΧ και θα δημιουργείται μεγάλο πρόβλημα στην περίμετρο του δακτυλίου. Θα πρέπει να είναι απομακρυσμένα έτσι ώστε να υπάρχει μεγάλη ακτίνα και άρα μεγαλύτερη ευκολία παρκαρίσματος . Επιπλέον ο Δ. Βόλου μπορεί να έλθει σε συμφωνία με εταιρείες εμπορίας ποδηλάτων για τη διάθεση ποδηλάτων στους πολίτες σε χαμηλή τιμή.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s