III.4. Δρόμοι Ήπιας Κυκλοφορίας


Οριοθέτηση ζώνης ήπιας κυκλοφορίας στο εμπορικό κέντρο, μεταξύ των οδών Γαμβέτα – 28ης Οκτωβρίου (Αλεξάνδρας) – Χατζηαργύρη – Αργοναυτών (περιλαμβανομένων).  για τη διευκόλυνση πεζών, αναπήρων και ποδηλάτων, με όριο ταχύτητας τα 30 χιλ. για όλους τους δρόμους πλην των κεντρικών συλλεκτηρίων (Δημητριάδος, Ιάσονος, Κ.Καρτάλη, Ιωλκού).

Η  επέκταση των δρόμων ήπιας κυκλοφορίας δεν σημαίνει αυτονόητα κατάργηση θέσεων στάθμευσης, αφού η μετατροπή τους σε ήπιας κυκλοφορίας μπορεί να γίνει με τρόπο που θα επιτρέπει να προβλεφθούν  θέσεις στάθμευσης ειδικά για τους μονίμους κατοίκους.

Advertisements

2 responses to “III.4. Δρόμοι Ήπιας Κυκλοφορίας

  1. Εγώ θα προτιμούσα η ζώνη αυτή να επεκταθεί προς βορά, ανατολή και δύση κατά 1-2 τετράγωνα. Θα συμπεριλάβει δρόμους που έχει νόημα κατ’ εμένα να συμπεριληφθούν.

  2. Ιωάννης Γρηγορίου

    Είναι πολύ σημαντικό νομίζω το δίκτυο δρόμων ήπιας κυκλοφορίας να επεκταθεί στο σύνολο του κέντρου. Με τον τρόπο αυτό περιορίζεται το ΙΧ στο κέντρο και αυξάνεται ο ελεύθερος χώρος για πεζούς και ποδηλάτες.

    Πιστεύω ότι το ποδήλατο θα πρέπει να μπορεί να πάει παντού στην πόλη και ιδιαίτερα στο κέντρο πέρα από τη ξεπερασμένη λογική των ποδηλατοδρόμων, πάνω στους πεζοδρόμους. Μια επισήμανση ως προς το τεχνικό σκέλος. Είναι εντελώς λάθος οι δρόμοι αυτοί να στρώνονται με κυβόλιθους οι οποίοι πολύ γρήγορα καταστρέφονται. Μπορεί να είναι τσιμέντο ή άσφαλτος. Επίσης τα υπάρχοντα προστατευτικά κάγκελα είναι φτηνής κατασκευής και ακατάλληλα. Χρειάζεται κάτι πιο στιβαρό και ανθεκτικό.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

w

Σύνδεση με %s