III.9. Αποτροπή παράνομης στάθμευσης οχημάτων στα πεζοδρόμια.


Είναι σύνηθες το φαινόμενο να σταθμεύουν παράνομα τα αυτοκίνητα επάνω σε πεζοδρόμια, στερώντας έτσι το χώρο αυτό από τους πεζούς.

Προτείνεται η καταγραφή των οδών αυτών, η τοποθέτηση  καλαίσθητων εμποδίων στα πεζοδρόμια και η τεχνητή προστασία των χώρων αυτών.

 

9 responses to “III.9. Αποτροπή παράνομης στάθμευσης οχημάτων στα πεζοδρόμια.

  1. Διαφωνώ: Η τοποθέτηση εμποδίων δεν εμποδίζει μόνο τα αυτοκίνητα να παρκάρουν, αλλά και τους πεζούν να κινηθούν στα πεζοδρόμια. Αντίθετα, στο πνεύμα της απελευθέρωσης των πεζοδρομίων/πεζοδρόμων για τους πεζούς (που αναφέρεται σωστά σε άλλο σημείο της διαβούλευσης, βλέπε σημείο III.14), δυστυχώς τα μέτρα μάλλον πρέπει να κινηθούν μάλλον στην κατεύθυνση της καλύτερης και αυστηρότερης αστυνόμευσης.

  2. ΜΙΑ ΛΥΣΗ: Γερανός!

  3. Πρέπει να αναζητήσουμε λύσεις που θα μειώνουν και το κόστος λειτουργίας της Δημοτικής Αστυνομίας που επιβαρύνει το Δημότη. Ο σεβασμός στην τήρηση της σήμανσης είναι επιδίωξη. Υπάρχουν κι αυτοί που από συνήθεια, νοοτροπία ή και υψηλό εισόδημα κάποια στιγμή θα αγνοήσουν την απαγόρευση. Τα εμπόδια να είναι όσον το δυνατόν λιγότερα. Μπορεί να ξεκινήσει δοκιμαστικά και χωρίς εμπόδια

  4. ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΣ

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΝ ΕΜΠΟΔΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΑΓΙΔΕΣ ΟΠΩΣ ΣΙΔΕΡΙΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΑΙΣΘΗΤΙΚΑ ΚΟΛΟΝΑΚΙΑ. ΜΙΑ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΦΘΗΝΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΦΥΤΕΥΘΟΥΝ ΠΥΚΝΑ ΜΙΚΡΑ ΦΥΤΑ Η ΔΕΝΔΡΑΚΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΤΗΡΗΘΟΥΝ ΣΤΟ ΜΕΛΟΝ.

  5. Εχω δει να κόβονται τα δεντράκια που αναφέρετε κύριε Κουτσόπουλε τη νύχτα και να τσιμεντώνεται το παρτέρι ! ετσι είναι τα πράγματα και δεν αλλάζουν. Πόσες φορές δεν έχουμε δει να υπάρχει χώρος για στάθμευση στο δρόμο και μάλιστα νόμιμη και ο ιδιοκτήτης του ΙΧ να παρκάρει πάνω στο πεζοδρόμιο….Αν μπορούσε να ανεβάσει και στο μπαλκόνι το αυτοκίνητο θα το έκανε. Αστυνόμευση? Κολωνάκια? κάγγελα? εμπόδια? ΟΛΑ ΜΑΖΙ ! ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ!

  6. Είναι πια κοινός ότι οι κακές αυτές πρακτικές δεν πρέπει να συνεχίσουν να γίνονται ατιμώρητα. Ο δημόσιος χώρος είναι κοινόχρηστος και ανήκει σε όλους. Έχουμε εξουσιοδοτήσει, με την ψήφο μας, τη Δημοτική Αρχή να τον διαχειρίζεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και σε συνεννόηση μαζί μας. Είναι ευθύνη όλων μας να συμβάλλουμε στη βελτίωση της ποιότητας της ζωής στην πόλη.

  7. Κασσαβετης Παναγιωτης

    Σαν πρωτο μετρο η συστηματικη και για ευλογο χρονικο διαστημα
    ενημερωση των παρανομουντων οδηγων για το αντικοινωνικο της συμπεριφορας των.Επικολληση αυτοκολλητων σηματων, διανομη
    επεξηγηματικων φυλλαδιων, καμπανια μεσω των τοπικων ΜΜΕ.
    Σαν δευτερο πολιτικη βουληση απο την δημοτικη αρχη για μια απο
    τελεσματικη και ατεγκτη εφαρμογη του νομου προς επιτευξη του αυτονοητου,δηλαδη τα πεζοδρομια για τους πεζους.
    Αλλωστε η επιτυχια εξαρταται απο το αποτελεσμα και το αποτελεσμα μεχρι στιγμης ειναι χαωδες.
    Χρειαζεται λοιπον βουληση και δουλεια δουλεια δουλεια.

  8. Μήπως πρέπει ν’ αρχίσουμε από την καθιέρωση μιας εισόδου – εξόδου στις πιλωτές (όπου είναι εφικτό) γιατί χάνονται πολλές θέσεις πάρκιν χωρίς λόγο;
    Ας μην ξεχνάμε πως δεν υπάρχει επαρκής χώρος στάθμευσης για τους κατοίκους, οι οποίοι αναγκάζονται να παρκάρουν στο πεζοδρόμιο, γιατί απλά δεν βρίσκουν νόμιμη θέση. Η εύκολη λύση είναι να κόβονται κλήσεις από τη Δημοτική Αστυνομία (φέρνει και έσοδα), αλλά πολλές φορές είναι ανέφικτο να βρει κάποιος θέση να παρκάρει (πχ Δεληγιώργη, Τρικούπη, Ι. Καρτάλη, Μαυροκορδάτου και φυσικά οι κεντρικοί δρόμοι). Φυσικά και είμαι κατά της παράνομης στάθμευσης, αλλά όταν υπάρχει τέτοιας έκτασης πρόβλημα η λύση δεν είναι οι κλήσεις για παράνομο παρκάρισμα, ούτε τα εμπόδια (που αποτελούν παγίδες για τους πεζούς). Είναι που είναι σε τέτοιο απαράδεκτο χάλι τα πεζοδρόμιά μας, τα εμπόδια μας έλειπαν;
    Το να λέμε ότι για όλα φταίνε τα αυτοκίνητα είναι η εύκολη λύση. Το πρόβλημα όμως της ύπαρξης των αυτοκινήτων σε μια πόλη όπου (στα παλαιότερα χρόνια) ποτέ δεν υπήρξε σχέδιο ανάπτυξης κι όπου επιτράπηκαν ακόμη και 7όροφες οικοδομές, είναι ανυπέρβλητο. Μπορεί κανείς να υποχρεώσει τον πολίτη να παρκάρει 1 ή 2 ή 3 χλμ μακριά από το σπίτι του; Η πόλη όφειλε να έχει ήδη εξασφαλισμένες θέσεις πάρκιν για τους κατοίκους της, εδώ και 30 χρόνια. Τώρα είναι αργά, φυσικά. Τα τέλη κυκλοφορίας όμως, τα πληρώνουμε όλοι.
    Πραγματικά, είναι από τα πιο δύσκολα προβλήματα της πόλης μας.
    Ευχαριστώ.

  9. Δημιουργία χώρων στάθμευσης στις επιβαρημένες περιοχές και μετά αυστηρότατη αστυνόμευση.

Αφήστε απάντηση στον/στην Κασσαβετης Παναγιωτης Ακύρωση απάντησης